Dokle ta katarza?
Gledam B92 i osećam da mi je muka.
Dugo nisam pisao , spremam diplomski, dosta sviram. Nisam mislio da me toliko može podstaknuti dekontaminacija i katarza i sve one latinske i grčke pozajmljenice kojima bih ja trebao da se pretvorim u ne znam ni ja šta?
B92 emisija "Bosna srebrena"
Kad prestaju devedesete ?! Dosadni su i veliki Evropljani i veliki Srbi.
Ovakvim emisijama hoce da me pročiste već 8 godina.
Ne znam, ali meni se to gadi , kada urednici ovih emisija misle da ako
120 puta , mene i sve nas mlade ,konstanto bombarduju tim genocidnim
Srbima, da li je to propaganda?
Mislim da koje shvatio , shvatio , ne treba mu 121 put.Više mi se čini da razbudjuju "velike" Srbe.
S druge strane "Četnici" , koji su POčetnici, pevajući pesme o Draži i
sl. (- Ej brate može neka srpska pesma? - Ufff, izvinjavam se, stalno
pevam na kineskom "Rastao sam pored Dunava") misle da su veliki Srbi,
polovina , garantujem, ne zna ništa o istom pokretu, frakcijama i nije
čItalo "Suđenje Draži Mihajloviću", ali se svi U njega kunu.Jako daleko od mene je, i Velika
Srbija i Bezgešna Evropa i Majka Rusija.
Pitam se - Kada će prestati postratni period???
Kada ćemo se okrenuti svojim profesijama i porodicama?
Trackback URL: http://www.blog.rs/trackback.php?id=88221
Rumunija i njihov Internet prostor
Broj stanovnika u Rumuniji je, po popisu 1.1.2008. godine 21.52 miliona,
a 44.9% živi u seoskim sredinama. Rumunija ima 41 okrug.
Po Google- ovim statistikama u Rumuniji 23.9 % populacije koristi Internet odnosno 5.062.500 korisnika.
Zaključio sam da je to veliko tržište ali neistraženo, i sa srpske i sa rumunske strane.
Kakve su im
navike, e trgovina i blogovi je bilo logično pitanje samom sebi?
Pogledao sam istraživanje populacije 16+
Radila je agencija e RESEARCH CORP na uzorku od 988 ispitanika od 10-14. marta 2009. godine.
- Preko 50% online populacije počelo je da koristi Internet u periodu između
2000-2004. godine.
- Preko 91% ove populacije 16+ pristupa svakodnevno Internetu
- U većim urbanim sredinama najviše koriste najviše muškarci od 40-49, visokoobrazovani i ljudi koji se odlučuju za kupovinu proizvoda sa dužim periodom korišćenja.
- VREME PRISTUPA INTERNETU - 52% pristupa u periodu posle 18 h dok 34% od 10 -18 h.
- MESTO PRISTUPANJA INTERNETU - najviše od kuce, zatim sa posla i na kraju mobilna telefonija.
- VREME PROVEDENO NA INTERNETU - 71% provede vise od 3 sata dnevno na Internetu.
- MOTIVI PRISTUPA - Oko 70% ispitanih kaze da su razlozi pristupu licni , koliko profesionalni. 85% dolazi zbog bogatstva informacija i lake upotrebe ( na tom nivou se nalaze i zabava i komunikacija sa prijateljima) .
- DISTRIBUTIVNI KANALI - Internet + TV su najomiljeniji medijski kanali. Online trgovina je u porastu. Najviše se kupuju željene usluge ili proizvodi, računari i računarska oprema, softveri, sportska oprema i dostava spremljene hrane.
Najposećeniji blog ima 285.651 jedinstvenih poseta mesečno.
Najposećeniji u kategoriji E trgovina ima 1.424.510 jedinstvenih poseta mesečno.
PayPal u Rumuniji - postoji mogućnost i slanja i primanja uplata, ali nisam stekao utisak da je to stvarno zaživelo.
Oni i dalje koriste, kad je u pitanju e- trgovina, najviše pouzeće, zatim putem bankovnog transfera, a MoneyBookers je nešto na čega su se mnogi (sudeći po forumima) opekli.
Da li se ova dva tržišta mogu povezati?
Ja verujem da mogu na obostranu, ako ne i više na srpsku korist.
Trackback URL: http://www.blog.rs/trackback.php?id=59686
Zašto pisati korporativni blog ?
Pitanje koje na vreme treba postaviti ..
Pitao sam se u čemu je tu dobit kompanije ?
Ukucam korporativni blog u Srbiji i dobijem rezultat..
Zašto PISATI korporativni blog ?
- Prvenstveno što su blogovi danas važni.
- Blogovi predstavljaju jedan od najjeftinijih, najlakših i najbržih načina za promociju.
Po jednom istraživanju Newcom Score iz 2005. godine 30% online populacije posećuje i čita blogove. Ovaj trend je sa sigurnošcu u uzlaznoj putanji, studija se temelji na činjenici da osobe koje čitaju blogove imaju prihode iznad prosečnih, mladji su, koriste brže načine kominikacije, više su otvoreni za kupovinu online proizvoda i usluga.
Još 2005. godine USA Today pominje važnost korporativnih blogova: Za male kompanije kreiranje bloga može doneti znatnu vrednost i može postati centar profita te kompanije.
Medjutim, novac i profit su samo neki od mnogih prednosti korporativnih blogova.
Druge pogodnosti su:
- unapredivanje odnosa sa klijentima neformalnim putem
- interakcija sa prisutnima na blogu
- stvaranje brenda kompanije i njenih proizvoda
- stvaranje generacije lidera prodaje
- poboljšanje usluga klijentima i izgradnja bolje slike o kompaniji, dakle, interakcija sa većim brojem predstavnika ciljne grupe.
Stručnjaci iz ove oblasti, kao Suzan Falter Bars, napominju činjenicu da će u budućnosti blogovi zameniti online časopise i novine .. lično, mislim da će svako tržište drugačije reagovati ili grešim ?!
Blogovi su laki za upotrebu, jednostavni za ažuriranje i mogu imati više autora. Pretraživači “vole” blogove kao i predstavnici medija.
Blogovi su u suštini oblik komunikacije. Blogovi kao i e- mail marketing i direktni marketing mogu biti dodatni izvori prihoda.
Kako vaš korporativni blog učiniti efikasnim ? (Dalje)
Trackback URL: http://www.blog.rs/trackback.php?id=57025
Kako mladi slušaju muziku
Kao čovek koji se bavi muzikom
ne mogu da ne primetim promene
koje su se desile od perioda mog detinjstva do sada.
Osećam da ništa kao pojedinac ne mogu da učinim, da naša deca ne podlegnu lošem muzičkom ukusu.
Gde počinje problem?
Muzička interesovanja dece i mladih su danas prepuštena stihiji i konzumiranju svega, bez kritičkog odnosa prema stvarima i vrednostima koje one nose.
Problem počinje od države, a pod tim smatram institucije koje se” bave“ ovim pitanjima. Institucije dozvole medijima da bombarduju decu i omladinu šundom, a porodica kao stub svakog zdravog društva, ostane zatečena, prepuštena sebi i sve se to reflektuje na mlado biće koje je odgajano na „Pink“ kulturi, sa kojom kao folklor idu i plastične pevačice, žuta štampa, laka zarada, kao jedina opcija boljeg života.
Problem ovoga neki vide u Turbo-folk muzici,koja je nastala (kao) samo kod nas?
Medjutim, ona postoji i u Rumuniji i Bugarskoj, a one nisu bile u ratovima 90-ih?
Manele je muzički pravac, koji je poreklom iz romskih zajednica Rumunije.
Ovaj pravac ima uticaje koji dolaze iz grčke, turske, srpske, arapske, rumunske lauteraske muzike. Ovaj fenomen je jednak srpskom turbo-folk-u, bugarskom cealga, albanskom tallava, turskom arabesk-u.
Problem šunda u muzici je, što se tiče naše muzike i scene, posebno scenskog izražavanja
pandemskog tipa i uvukao se u sve pravce (onoga što danas nazivamo postmodernom).
Postmoderna je jedini pravac koji nije negirala prethodni, ona je mešavina svega.
Kao i svaka mešavina, postaje sama sebi pretnja, jer se često spajaju stvari koje se harmonski gase i ubijaju ono što muzika jeste, ali kada se nešto kao mantra ponavlja na medijima ono postaje normalno, kao smrt u ratnim uslovima.
Postavlja se pitanje, ko može dati sebi za pravo da narodu ukine tako nešto? (Dalje)
Trackback URL: http://www.blog.rs/trackback.php?id=52266
Čestitamo!
Trackback URL: http://www.blog.rs/trackback.php?id=50369